miércoles, 28 de septiembre de 2011

SORTIDA A LA CARTA PELS VOLTANTS DE LLERS

Bon dia:

Avui dimecres hem fet una nova sortida batejada per en Modest com “SORTIDA A LA CARTA”

Aquest cop hem estat en Modest, en Marià, en Jordi Puig, l’Erik i l’Albert.

Hem quedat tots tres a l’ESCLAT a les 15h 15 I després de poder veure en persona la nova Specialized d’en Jordi Puig i provar-la una mica, ens hem dirigit cap a llers per carretera on ens hem trobat en el camp de futbol amb en Modest.

Allà després de veure I obserbar la nova MTB d’en Puig una Specialized, i de butir les rodes una mica, l’Erik ens demana de fer una volta on hi trobem corriols. En aquest moment els dos cervells, el d’en Modest i en Marià, els nostres GPS, ham començat a barrinar per trobar allò demanat i efectivament els nostres GPs han trobat i executat el circuit.

Aquest ha començat sortint del camp de futbol i anant en direcció a figueres per carretera hi ha l’alçada del xatarrero Can Pot hem girat a l’esquerra per agafar un pista i poc després un corriol molt estret però ben parit.

Aquest corriol ens ha dut al costat d’on fan les quines per nadal a llers i llavors hem decidit atravessar el poble pel mig per tornar a trobar-nos un altre pista que ha acabat amb corriol de baixada força tècnic però assequible que ens ha dut a la pista que baixa fins pont de Molins.

Nosaltres hem decidit girar a l’esquerra i començar la pujada llarga i un xic feixuga fins arribar a la font de l’Hortal passant abans per davant del Castell de l'Hortal. Allà ens hem fet fotos de rigor i ens hem refrigerat una mica per continuar pujant passant pel costat del mas ­­Estela i arribar de nou a la carretera de Llers a Terrades.

Allà hem agafat carretera en direccióa Terrades i a pocs metres hem girat de nou a l'esquerra per agafar de nou pista estreta compaginada amb corriols on hem passat a prop del mas Oliveres i finalment hem anat a sortir a la creu de Llers on després de despedir-nos en Modest ha girat cap a Terrades i nos 4 cap a Figueres on hem fet l'entrada a la ciutat pel castell.

A pocs metres ens hem separat cadascú a casa seva.

La volta ha estat de dues hores i mitja i sobre els 25 km amb una calor típica del mes d'Agost!!