miércoles, 25 de agosto de 2010

CALABUIG/MAS PUIG/CALABUIG/ARENYS D'EMPORDÀ/PALAU ST EULÀLIA/ST MIQUEL DE FLUVIÀ/ST MORI/VILAÜR/CALABUIG

Bones tardes de nou a tots el membres d'AMICS DEL FINAL FELIÇ:

Avui a la tarda hem tornat a fer una sortida per l'ALT EMPORDÀ.

A les 15h 30 ens hem trobat a CALABUIG en Marià, en Jordi Puig i un servidor l'Albert, allà ens esperava en Xavi Serra per fer una nova sortida.

En jordi Puig ha decidit ser el guía i després de sortir de l'urbanització, hem girat cap a la dreta en direcció a BÀSCARA i tot just hem trobat el trencant de CALABUIG POBLE i ens hem endinssat a dins, hem passat per davant l'església i hem tornat a sortir a la carretera en direcció a BÀSCARA, defet una volta en forma de U que hem suposat que han estat en Puig i en Serra que ens han fet una petita broma!!!

Un cop a la carretera en direcció BÀSCARA hem girat a l'esquerra just després de passar per una sorrera, quasi bé davant per davant del cementiri que ens queda a mà esquerra. Hem anat tirant per una pista de terra al costat de l'AP7 i al trobar-nos en un trencant hem girat a mà dreta i hem enfilat una pujada fins arribar al MAS PUIG hem girat cap a la dreta i hem agafat una pista que ens ha dut a la mateixa carretera de CALABUIG a BÀSCARA, crec que ha estat una volta d'escalfament.

Llavors hem tornat a agafar el mateix trencant per on hem anat pel costat de l'AP7 i quan hem arribat al trencant que abans havíem girat a la dreta hem seguit recte força estona fins arribar a una curva a dreta on hem enfilat per una podrera força abandonada però que segurament encara i treballen.

Aquella zona ha semblat passar pel mig del desert ja que era a plena assoleiada ja que no hem trobat cap arbre.

Era terra molt seca i la veritat és que ha set una mica impactant, d'aqui que hem decidit fer aquestes fotos.

Llavors el camí ens ha dut al principi d'una gran zona boscosa pel costat del riu i aquella pista, on hem travessat per zones arbrades com de cultiu d'arbres... ens ha dut a ARENYS D'EMPORDÀ.

Alla hem decidit, girar per carretera a la dreta i llavors a uns 200 metres hem agafat una pista a l'esquerra que ens ha dut a PALAU de SANTA EULÀLIA.

Aquí hem estat mirant un mapa que hi havia a la plaça on hi havia una font al costat del col´legits on ens hem refrescat i en Xavi Serra ens ha comentat que ens podia portar fins a ST MIQUEL DE FLUVIÀ. En Marià volia arribar-se fins a Vilajoan però finalment hem anat fins a on ens ha dit en Xavi.

Hem entrat a St MIQUEL per sota la via del tren i hem près la carretera en direcció a ST MORI i llabvors carretera cap a VILAÜR però després de passar el cementiri de ST MORI hem agafat de nou una pista a l'esquerra seguint al via del tren i hem passat per davant el MAS GIBERNAU i després de deixar la via del tren hem hagut d'enfilar una pujada força forta on en Jordi Puig quasi s'ens desmonta però s'ens ha pogut refer després de l'esforç!!

Llavors hem començat un descens molt bonic on hem constatat una vegada més lo porcs que som els humans ja que en un marge de la pista hi havia una colla de mobles llençats al costat sense miraments!!!

Sort que avui en dia anar a la deixallaria, SI ETS UN PARTICULAR, no costa res, només l'esforç d'arribar-s'hi o, diria jo que a tots els pobles hi ha recollida de "trastos" cada mes!!!!!!

Bé, SORT QUE TAMBÉ HI HA MOLTA GENT QUE TÉ CURA DE L'ENTORN NATURAL!!!

Doncs un cop hem arribat al final de la baixada ens hem trobat amb la carretera que va de CAMALLERA a VILAÜR, llavors hem anat a petar a la societat del poble de VILAÜR i allà hem decidit fer UN FINAL FELIÇ.

Allà després de fer el refrigeri hem agafat la carretera que ens ha dut fins a CALABUIG.

La volta ha estat d'uns 35 Km amb un temps de tres hores y mitja i amb bona temperatura!!