sábado, 28 de agosto de 2010

ST MIQUEL/ DINAR A CAN NOFRE

Bones de nou:

Avui hem fet algo diferent però també hem tocat una estona la MTB ja que després de la volta de rigor d'unes 4 hores hem anat a dinar a casa dels pares d'un dels membres d'AMICS DEL FINAL FELIÇ, en Jordi Darnés.

El punt de partida ha estat a ST MIQUEL DE FLUVIÀ a les 09 hores.

Allà ens hem trobat en Marià, en Xavi Serra, en Javi Otero y un servidor l'Albert. La resta de membres que estàven convidats no han pogut venir per diferents compromissos!!!

Ja havíem parlat de fer una volta d'unes tres hores per després anar a casa en Darnés per ajudar-lo a preparar tota la teca per fer el magnífic dinar!!

Un cop hem arrencat a rodar en direcció a ST MORI, just abans de passar pel pont hem girat a la dreta i hem atravessat les vies del tren i per una pista força endressada hem arribat fins el poble de PALAU DE SANTA EULÀLIA.

D'allà hem decidit, com que anàvem bé de temps, anar en direcció a a VILAÜR per carretera i trencar a l'esquerra just després de passar per davant de CAN BERNADES, CAN PINTO i anar fent pista forestal fins que en un giravolt a la dreta ens ha fet baixar de la MTB ja que la pujada era molt considerable i el terreny es trobava en molt males condicions, un cop a dalt l'Otero ens ha aconsellat que anèssim amb compte amb la baixada ja que era complicada, per uns instants l'Albert s'ha mig despistat i la resta de companys no sabíen si venia tot darrera o no però en un intent de tornar enrera d'en Marià tot i haver fet quasi tota la baixada i començar a pujar-la... la sombra de l'Albert ha fet que tot hagi quedat en res i hem arribat a VILAÜR.

Allà hem passat pel costat de la societat i hem agafat un pista que per una estona estava a molt ben preparada per intentar arribar en una torre d'alta tensió que feia estona que estàvem veient ja que desde allà hi havia una trialera complicada. Durant un troç hem passat per un corriol molt divertit que havies de fer atenció ja que hi havíen moltes regueres d'aigua!!

Avui el guia era l'Otero ja que es coneix aquella zona forçabé,. La questió és que en el primer intent ens hem trobat just a la carretera que va de CAMALLERA a ORRIOLS i , esclar, a aquelles hores anava força carregada de vehicles. Hem anat uns 5 ' per carretera per anar a agafar una altre pista que ens ha dut finalment al capdamunt de la linea d'alta tensió. Segons l'Otero, abans la pista anava fins a la torre però el camp per on s'hi passava dies enrera l'han llaurat i ara ja no es passa.

De fet hem fet una petita volta però sense cap consequència!! Un cop hem arribat a dalt de la torre la trialera era quasi impossible de fer però alguns de noslatres ens hi hem atrevit i la cosa ha anat molt bé, després hem girat a la dreta per tornar a enfilar el camí de tornada que ens ha dut de nou a VILAÜR.

En aquest punt les dotze del mig dia ja havien tocat i hem trucata en Darnés per saber si havíem de venir per preparar el menjar entre tots, ens ha comentat que podíem tirar una horeta més que ja ens esperaríem, i, esclar, pressa per dinar, la veritat, és que no enteniem!!

LLavors en Javi Otero ens ha fet enfilar per una pista amb força pujada que, un cop a dalt, el descens ha estat millor i hem anat a sortir al costat de la via del tren.

La pista ens ha fet passar per davant el MAS GIBERNAU, en aquest punt, l'Albert ha fet constatar amb l'ajuda d'en Marià que havia punxat la roda del darrera, l'ha inflat dues vegades per intentar arribar a ST MIQUEL i allà cambiar-la amb tranquil.litat però arribant a ST MORI, l'ha hagut de cambiar perquè ja perdia massa ràpid!!

Un cop cambiada la roda, hem agafat la carretera que va de ST MORI a ST MIQUEL DE FLUVIÀ i a la 13 h més o menys hem arribat a cas en Darnés!!

Allà ja ens hem trobat dos membres més del grup, en Jordi Puig i en Manel Garrote que ja estaven a punt de posar-se a la piscina a fer un bany!!

Nosaltres quatre que en teníem ganes ens hem posat els banyadors i apa a l'AIGUA falta gent!!!

A quarts de tres començàvem a preparar el caliu per fer la carn mentres feiem l'aperitiu amb embutit i quatre coses més per començar a emplenar les panxes i recuperar l'energia perduda...per alguns!!!

Han estat un total d'uns 40 Km ben portats amb una temperatura molt adient i un dinar magnífic!!