miércoles, 9 de febrero de 2011

FIGUERES-VILAFANT-BORRASSÀ-VILANANT-ANTENES-FIGUERES

Bones tardes:

Avui a la tarda hem tornat a fer una sortida per tal i com és sol dir, de manteniment i de pas perquè ens agrada la MTB.

Avui ens ha acompanyat un company de feina i un amic en Ruben Roca en aquesta sortida.

A les 15 hores hem quedat en Modest, en Jordi Puig en Ruben i l'Albert a l'Esclat i ens hem dirigit al poble de Vilafant. D'allà hem agafat la carretera GI-5129 direcció a Borrassà. Abans d'arribar al poble hem girat a mà dreta pel Camí de la Timba i llavors hem agafat el Camí de Pla Timoners, hem passat pel Mas Cots i després Mas Vilar, Sta Eugènia i hem passat per davant de Can joan Traiter que vindria a ser el centre de gravació, hem seguit recte deixant el Mas Pau a l'esquerra per després passar per sota la carretera que va a Olot N-260.

Allà hem passat per davant de Can Torre i hem seguit recte fins arribar a Ca l'Arrufat. Hem passat per davant i hem seguit per carretera fins el poble de Tarabaus. Atravessat el poble ens hem endinssat per una pista atravessant El Bosc Tancat que han estat uns corriols molt bonica atravessant El Regató i passant per davant de Mas Tapioles i hem seguit recte fins trobar-nos una bifurcació on hem hagut de pendre la decissió de seguir recte i bé anar cap a l'esquerra. Com anàvem bé de temps hem decidit anar recte i anar a sortir a la carretera de Vilanant a Cistella passant per davant de Can Nebot.

Hem fet carretera fins a Vilanant GIP 5101 i allà hem girat a l'esquerra en una pista ample per passar per davant el Taller Mecànic La Cloquella, fer la pujada important per trobar-nos la baixada i atarvessar el Rissec per després enfilar una forta pujada que ens ha fet suar i ens hem sentit les cames un xic carregades.

Ja ven bé a dalt la pujada hem près la pista de la dreta com ja va sent de costum per anar a sortir de nou a la carretera que va d'Avinyonet a Llers GIV- 5105. Allà hem anat fins a Llers per carretera i llavors davant la piscina hem girat a la dreta on hem anat a sortir a la carretera que va de Llers a Figueres GIP- 5106 i davant Can Pot hem agafat la pista que ens ha dut a les antenes i posteriorment hem baixat fins a l'entrada del poble de Vilafant on hem fet camí fins arribar de nou a l'Esclat.

Avui tots nosaltres hem estat fins en la pedalada sense cap anècdota, i en Ruben sembla ser que li ha agradat i com de forçes va sobrat... encara s'ho ha passat millor!!!

La tarda ha estat molt tranquil.la sense molta fred, de fet es podia aguantar bé, i en unes 2 hores i mitja més o menys hem fet uns 30 Km.

Sembla ser que en pocs dies hi ha nova gent que s'incorpora a les nostres sortides com l'Helena el passat diumenge i avui en Ruben, qui sap si algún dia passaran a formar part dels AMICS DEL FINAL FELIÇ i anar "engreixant" el grup i fer-lis fer el maillot!!!!

Indiferentment d'això, que si passa millor, sempre que vulguin estan convidats a fer sortides amb nosaltres ja que, per sobre de tot, tothom pot venir a passar una bona estona amb un esport, la MTB, que el compartim tots nosaltres!!