miércoles, 2 de marzo de 2011

TERRADES-BOADELLA-PRESSA PANTÀ BOADELLA-ST LLORENÇ-TERRADES

Bones de nou:

Avui, com ja va essent costum en el nostre grup hem fet una sortida per la tarda per no perdre forma:

A les 15h 30 ens hem trobat a la plaça de Terrades en Marià, en Puig, En Modest, en Lluís, que aprofitant que no tenia cole pel tema setmana blanca ha pugut venir, l'Albert i en Ruben , que comença a agradar-li això de venir amb nosaltres.

Ens hem dirigit per carretera fins el trencant de la Salut de Terrades i posteriorment a uns 300 metres hem girat a mà dreta per agafar una pista forestal fins a Can Vila de Subirats i hem baixat per la pista fins arribar a Boadella on hem deixat el Trull d'en Francesc a la dreta i hem atravessat el poble per agafar la carretera que puja fins la Salut de Terrades.

Hem passat per davant Can MaiPlou i al Mas Mercè hem girat a la dreta per agafar una pista forestal que ens ha dut fins a St Llorençde la Muga, passant per Can lluís, casa restaurada, Can Xec, i a uns 500 metres hem trobat la bifurcació per anar cap a l'esquerra on hem començat un sefuit de pujades que ens han fet suar. En una d'aquesteshem passat per davant Mas Perafita, on hem pogut contemplar vistes del pantà de Boadella i anar resseguit el marge del pantà fins arribar al cim i començar una baixada emporlanada passant per davant Cal Moliner i posteriormentment per davant Can Serradell per anar a sortir davant del camp de futbol de St Llorenç.

D'alla hem agafat una pista passant a l'altre costat de la carretera on ens hem enfilat per després fer el corriol que va seguint la carretera de St Llorenç a Terrades.

Aquest tram ha estat molt entretingut ja que ens hem trobat llocs estrets amb algún que altre arbre atravessat al mig del pas i llocs amb força pedra, que finalment ens ha dut de nou al punt de sortida a Terrades.

Allà, com anàvem bé de temps hem anat a la Societat per fer una FINAL FELIÇ.

La volta ha estat d'uns 21 Km que hem fet en unes dos hores i mitja. La tempertura ens ha acompanyat tot el trajecte i tot i que estava mig ennovulat no ens ha plogut!!

Escrit per Albert Espinosa.