sábado, 23 de febrero de 2013

ERMITA DE ST EUGÈNIA -BORRASSA-PONTÓS-BÀSCARA-ERMITA DE ST EUGÈNIA

Bones:

Avui hem fet la sortida de grup del mes de febrer.

Sobre les 09:30 ens vam trobar a l'èrmita de st Eugènia, molt a prop de l'urbanització MAS PAU.
Allà ens trobem, en Marià, en Javi Otero, en Puig, en Serra, en Modest, en LLuís i l'Albert.

Mentres descarreguem les MTB dels cotxes debem estar a uns 3 graus i amb molt de vent, pensem si no ens hem equivocat i decidim deixar-ho còrrer i anar a esmorzar, però com esportistes que sóm, ens fem valents i en 10 minuts ens posem en marxa direcció a Borrassa mig per corriols, mig per carretera.

Passem per corriols i fem el passem pel camí del Manol on ja ens fem la primera foto manga!!!

Un cop arribem a Borrassa, atravessem la carretera i prenem una pista, on hem de creuar un riarol i passar entre boscos de Creixell i Ordis.

I al fi de la pujada ens trobem la Torre de l'Àngel on fem la foto oficial de la sortida, per cert val la pena pujar-hi, molt ben conservada, ja que en un dia clar es veu molta comarca de l'Alt i Baix Empordà!!!

Tot seguit baixem de nou pel mateix camí i anem a parar a Pontós on després de buscar un lloc on fer un refrigeri i descobrir que tot està tancat decidim fer via en direcció a  Navata.

Anem passant corriols i pista fins arrribara a l'ermita de St Pere on en Marià ens explica que quan tocava la gralla els varen convocar-convidar a una celebració per col.locar la campana d'aquesta ermita. Resulta que amb tota aquella espectació on s'esperava maquinària pessant per col.locar la campana tan esperada, va resultar ser una campana de la mida d'un morter normal de fer all i oli.

Tot seguit ens arribem al bar de la piscina i decidim fer parada i refrigeri ja que anem molt bé de temps i fins la una no ens esperen al restaurant on hem quedat amb més gent de la colla per dinar tots plegats!!!!

Llavors prenen via per arribar-nos fins al poble de pols i tot seguit per darrera mas pau i finalment arribar al lloc de destí, on ja ens trobem els nostres companys en Romans, en Manel , en Vergés i en Darnés.

Els que hem fet esport, ens cambiem i entrem a la sala i arriba en David Cortés i la seva peque per dinar, el que no ens esperàvem és que ens  hem d'esperar a quasi les dues xq arribi el nostre cheff per portar-nos el menjar i gaudir d'un bon àpat Final Feliç.

Foto manga 2

Una sortida d'uns 30 km i en companyia dels companys i evidentment un bon àpat!!