viernes, 12 de julio de 2013

ROSES-CADAQUÉS-PALAU SAVARDERA-FIGUERES

UNA VEGADA MÉS EL TEAM AMICS DEL FINAL FELIÇ HEM FET UNA SORTIDA AMB DINAR INCLÒS!!!

A les 07h  ens trobem en Marià, en Javi Otero, en Puig, en David Martí, en Xavi Serra i un servidor, Albert Espinosa al parking del nou Caprabo, antic Eroski per carregar les MTB a la Quasi i amb el cotxe d'en Marià i la quasi ens hem dirigit direcció a Roses on arribats al parking de darrera la ciutadella ja hi havia en Modest i en Lluís, tot seguit ha arribat en Jesús Osuna i en Sinequànum, dos companys d'en Marià que avui ens han acompanyat a fer aquesta travessia.

Amb tot de rigor de sortida, i puntuals com un rellotge anglès, hem sortit a tres de 8 en direcció, per carretera, a l'Almadrava on finalitzat l'asfalt hem començat l'ascenció fins arribat a punta Falconera amb els bunquers i hem passat per dins la zona acotada a vehicles per una travessera per arribar de nou a la carretera que porta a cala Jòncols.

Aquest troç de corriol s'ha passat amb força ombra i ha estat bé ja que desde llavors i fins a Cadaqués i la posterior tornada només tindríem sol!!!

Allà hem agafat la pista força ampla que ens ha dut a Cala Montjoi on en Puig ha volgut fer una foto a l'entrada del Bulli i tot seguit hem seguit passant per Cala Pelosa i ja quasi arribant a Cala Jòncols hem agafat una pista a mà esquerra per seguir en direcció a Cadaqués.

Amb això hem fet la dura ascensió d'una mitja hora i tot després ha arribat la baixada esperada i entre muntanyes pelades i el mar a mà dreta hem trobat les primeres vistes del poble de Salvador Dalí, Cadaqués. A tots nosaltres, pels qui ja haviem estat ha estat emocionant poder tornar a veure aquesta vista.

Hem fet la ràpida baixada amb una pista una mica trencada i amb una acumulació d'esforç en els braços i hem entrat finalment al poble per l'hotel Rocamar.

Ens hem endinssat en el poble buscant el passeig principal i ho hem fet passat per la platja de sa Sabolla, i atarvessant vora el  mar hem arribat al Passeig.

Allà l'Albert ha volgut comprar-se uns croissants molt bons que fan a la pastisseria on fan els ja famossos i coneguts taps de Cadaqués..

Hem fet parada davant el passeig on hi ha l'escultura del gran Salvador Dali per fer un mos i prosseguir la marxa!!!

Hem estat aprox 1 hora fent tertúlia i menjant quan decidim tornar a apujar-nos a les MTB i fer el cami de recules aquest cop enfilant tota la riera i posteriorment el camí de les Aigües fins arribar a dalt la cruïlla que ens porta o bé a port de la Selva o a Roses.

Hem fet carretera en direcció a Roses fins arribar al trencant que porta al Paní. En aquest punt hem agafat la carretera que porta al Paní i abans d'arribar fins on tenen el control hem agafat la pista forestal a mà dreta i hem anat fent camí fins arribar a la carretera que va de Roses a Cala Jòncols.

Hem baixat fins on teníem la quasi, hem carregat les MTB i després de despedir-nos dèn Modest i en Lluís ens hem dirigit cap  a Palau Sabardera on teníem taula encarregada per gaudit d'un bon Final Feliç.

Ha esta una volta d'uns 40 Km amb molta calor però amb unes vistes que valen la pena!!!