lunes, 23 de agosto de 2010

BÀSCARA/ORRIOLS/VILADESSENS/CAMALLERA/VILAÜR/CALABUIG

Bones de nou:
Un altre dia de sortida amb els membres d'AMICS DEL FINAL FELIÇ

Aquest cop en Marià, en Xavi Serra i en Jordi Puig hem estat els integrants d'aquesta sortida. En una sortida normalment sempre hi ha algú que sap per on s'ha d'anar però si el guia és en PUIG poden passar moltes coses i una d'elles és el que ens ha passat avui, QUE ENS HEM PERDUT!!!!
Per cert en Xavi Serra no avava amb l'equipació oficial!!
Com està essent habitual hem ant amb cotxe fins a CALABUIG, on desde allà hem començat el recorregut.

Tot ha començat a les 15 h 30.

Hem sortit de Calabuig en direcció a BÀSCARA i abans d`arribar-hi ens ha fet girar a l`esquerra en direcció a Orriols, però per intentar arribar als voltants d'Orriols ha volgut passar pel mig d'un bosc i hem acabat amb les MTB a l'esquena i sense saber on anàvem a sortir, fins que hem decidit cambiar de guia, o sigui PUIG no, i finalment hem aconseguit agafar el cami de SANT JAUME fins arribar a Orriols, i hem decidit anar en dirrecció a VILADESENS , però pel cami amb les obres del AVE ens hem trobat amb un altre parany, ja que hem hagut d'apartar un tancat per poder passar i prosseguir la ruta i arribar a VILADESENS. i un cop alla hem parat a l`esglèsia de per fer unes fotos.

De VILADESENS hem agafat un camí fins arribar al MAS PUIG no el nostre PUIG sinó un altre i allà un home gran ens ha indicat el camí per anar fins a CAMALLERA Tot s'ha de dir que ha set un cami una mica mal parit perquè ens hem trobat una baixada amb moltes roderes i l'etat del terreny força dolent , però a la fi, aquest camí-pista diga-li com vulguis... ens ha portar a CAMALLERA.

Allà ens hem acostat fins al bar de l`estació a fer UN FINAL FELIÇ hi ha veure el "bestiar" , i una vegada acabat el refrigeri hem agafat direcció a VILAÜR i tornada a CALABUIG.
Ha estat una volta molt bonica amb bona temperatura i uns 30 KM.