sábado, 9 de julio de 2011

ELS ÀNGELS

Hola, per fí tinc una estoneta per fer la meva primera crònoca.

Dissabte 9 de juliol a les 8.30 del matí , en Marià, Xavi Serra , Jordi Puig i un servidor (Javi Otero) varem sortir de Camallera amb l’objectiu d’arribar al Santuari dels Àngels i celebrar l’aniversari d’en Serra (43 añazos).

Vam agafar el camí de Gaüses i Pins, i això que en Xavi no volia camins perquè li feia mal el cul desprès de dos dies d’entrenament intensiu, però va valdre la pena perquè vàrem continuar a la vora del Ter (el riu , segons en Putxi) i creuar-lo entre Sobranigues i Flacà (on van entrar al mig del poble vell, ja que en Marià es recordava d’una vegada que hi havia anat a tocar la gralla i va dir que era molt bonic).

Continuem per la carretera fins a Bordils o trenquem cap a Sant Martí Vell, punt d’inici de l’ascenció als Àngels , on van trobar l’indicador de 6 km al cim. Un camí molt ben parit entre castanyers i roures i amb una pujada molt constant malgrat dos revols que s’engantxen , en Xavi se’ns va escapar per arribar el primer. Nosaltres tres van arribar 10 minuts després perquè en Putxi estava una mica "debilutxo" i van quedar parats de què en comptes d’una estrella en Xavi estava beguent una coca cola perquè li feia vergonya davant de la resta de la gent que estava a la terrassa.

Després d’un bon esmorzar i de fer les fotos de rigor (en Putxi és una mica irreverent……….) vam començar la baixada per carretera fins a Madremanya – la Pera, i després de dues equivocions típiques del que escriu (només van fer 4 km de més dels previstos) vàrem arribar a Foixà i baixar al riu i travessar-lo per la resclosa de Colomers i després de 5 km pel tall de bosc que es va cremar l’any passat varem arribar a Camallera, fossos per la calorada ( 33 º c)

A, per cert en Xavi va quedar parat quan va veure La Bisbal a 8 km, però clar aquesta gent de l’Alt Empordà no sap que desde Flacà a la Bisbal n’hi han 11. S’han de mirar els mapes i coneixer més la demarcació.