sábado, 27 de agosto de 2011

ST MIQUEL- VALLDEVIÀ-MARENYÀ-

Bones tardes de nou:

Avui dissabte hem fet una sortida pels voltants de St Miquel de Fluvià i hem fet el tradicional dinar a casa en Jordi Darnés company de colla AMICS DEL FINAL FELIÇ.

A les 07h 15 ens hem trobat en el parking de l'Eroski on havíem de carregar les MTB a la "quasi" ja que avui estrenàvem vehicle d'assistència-suport.

Allà ens hem trobat l'Albert Romans, en Marià, en Xavi Serra, Erik Verdik, en Jordi Garrote, en Jordi Garrote fill, en Jordi Puig, en Manel,  i un servidor, Albert Espinosa.

Després de xerrar un xic hem procedit a carregar les MTB a la "quasi" i dirigir-nos a casa en Jordi Darnés a St Miquel.

Ja només començar, hi ha hagut el primer incÍs ja que en Puig s'ha deixat el casc a Vilabertran i en Marià ha hagut d'anar-lo a buscar, la resta ha seguit cap a St Miquel.

Un cop hem arribat a St Miquel, al parking, a pocs minuts ha arribat en Marià, hem descarregat les MTB i ens hem preparat per sortir, allà ja hi havia en Javi Otero que ens esperava quasi fart de fer cafès.
En Manel dóna fè que la "quasi" no disposa de direcció assistida i que de 70 no passa, genial xq els ràdars no ens "caçaran"

Bé, nosaltres després de fer les fotos oficials hem començat la marxa en direcció a St Mori per la GI-622 i just passat el pont hem girat a mà esquerra i hem enfilat per una pista que ens ha dut pel Puig de la Bruixa i hem passat pel costat del dipòsit de l'aigua, nosaltres hem seguit tot recte atravessant zona força boscossa passant pel  Mas dels Berbellons ens hem aturat a la carretera de Camallera a l'Escala la GI-623. Hem atravessat i hem seguit tot recte de nou per pista passant pel mig de Valldevià, hem seguit pista fins arribar al poble de Garrigoles on l'en atravessat i posteriorment amb més pista pel mig hem arribat al petit poble de Marenyà on ja ens esperava la "quasi" amb l'esmorçar a punt. també en aquell moment ha arribat en Jepi amb la resta de condiments xq l'àpat anès de primera.

Més menys a mitja hora de menjar en Xavi Serra ha decidit pujar la MTB a la "quasi" i no acompanyar-nos més en el trajecte, creiem que aquests fet ja el portava meditant desde feia dies!!!

Bé, després d'endressar tots els estris culinaris hem prosseguit la nostra aventura amb les panxes plenes i la mandra a flor de pell però nosaltres coneixedors d'aquestes situacions hem fet via en direcció al Puig Segalar d'on hem pogut gaudir d'unes vistes meravellosses.

Desde allà hem fet baixada passant pel Puig d'en Xicu Menut i posteriorment pel Mas d'en Xicu Menut, que ens ha dut a la carretera GI- 623 que va de Camallera a l'Escala. En aquest punt hem atravessat el poble de Ventalló i hem fet un simulacre de relleus constants fins arribar a uns 45 Km per hora fins que les forces ens han dit prou, llavors hem seguit tots junts per una pista forestal vora el riu Fluvià que ens ha dut de nou al principi de la sortida, és a dir, a sota el pont de la carretera de St Miquel de Fluvià a St Mori.

En aquest punt hem girat a la dreta per carretera fins arribar de nou  a St Miquel de Fluvià.

Passant ja pel mig del poble en direcció a casa en Jordi Darnés en Marià ens ha ensenyat el que havia esset un forn romà i tot seguit ens han dut a conèixer la font de St Miquel de Fluvià.

A quarts d'una ja erem a casa en Jordi Darnés on ens hem trobat en Miquel Barragan, la Marta i la resta  de components que hi han pogut venir per gaudir del dinar!!

Ens hem cambiat x estar més còmodes i llavors ens hem fet una banys, molt apropiats!!!

Després a les 13h hem començat a preparar la taula i a començar amb els preparatius del dinar!!!

Aquest ha consistit en embutit variat, amanida i un arròs a la cassola que ens ha preparat en Miquel Barragan i que estava genial!!!!

De postres una crema catalana preparada per la mare d'en Jordi Darnés i un meló.

Tot amenitzat amb vi, casera, aigua i cervessa Estrella Damm i com no cava català!!!

A quarts de sis ens hem tornat a banyar una mica més i cap a les sis més o menys després de recollir i deixar-ho tot arreglat hem anat desfilant cadascú a les seves respectives zones!!

En total han estat uns 30 Km amb bona temp i el recorregut molt assequible!!!