sábado, 7 de agosto de 2010

CURSA CANELLES-PONTÓS-NAVATA-CANELLES

Hola de nou!!

Avui, com ja sembla que serà una costum hem fet la cursa de Canelles que, per cert, ja la teníem mig assegurada.

La cursa ha començat a les 08h 15 i els membres de AMICS DEL FINAL FELIÇ hi hem anat arribant una mica abans.

Avui hem estat en Modest, en Lluís, en Jordi Puig, en Xavi Serra i un servidor. A més avui ens ha acompanyat en Jaume, un amic d'en Modest.

Hem fet el pagament de 5 euros per la participació i hem descarregat les MTB dels vehícles i hem fet els preparatius adients per començar a rodar!!!

Amb 5 minuts de retràs ha donat i després de les últimes explicacions de l'organització s'ha fet el tret de sortida i immediatament una baixada ens esperava per després girar a dreta i sortir del poble en direcció a MAS TERRATS.

Aquesta primera baixada ha set espectacular no tant per la baixada en sí, sinó perquè els que anàvem al mig del grup ens hem empassat literalment la polseguera que hem produït tots plegats!!!

Després de MAS TERRATS hem sortit a la N-II hi hem passat per a prop dels MASSOS D'EN FELIU, I MAS PAGÈS per arribar i atravessar el poble de Pontós. Allà hem agafat una pista d'on hi havia una pujada curta però amb molt de duressa i més endavant hem hagut de baixar de la MTB per atravessar una baguada molt pronunciada, sort que hi havíen dos membres de l'organització que et donaven un cop de mà amb la maniobra, d'allà hem atravessat una línea de corrent fins a la pista que ens ha dut fins a la N-II d'on entren al poble la majoria dels cotxes que venen a Pontós. Hem continuat com si anèssim a la N-II passant pel costat d'un tancat amb grues de construcció i allà hem près un trencant a la dreta que ens ha fet passar per pistes de les obres de l'AVE i que ens ha dut fins a la carretera que va a Romanyà. Fins arribar a les cases, la pujada ha estat dura i intensa però s'ha pogut fer sense problemes!!

En aquest punt hem atravessat MAS NOU i hem arribat de nou a Canelles. Hem passat per sota la pancarta d'arribada i hem tornat a fer la baixada del principi i aquest cop hem girat a l'esquerra. La pista era molt ample i plena d'arbres, per tant el sol no entrava gaire, i hem seguit per una pista que ja la coneixíem, passat pel MAS GARRIGA i hem arribat al poble de Navata pel camp de futbol i la piscina del poble.

Hem fet alguns carrers i hem girat a l'esquerra de nou per anar direcció a NAVATA i hem passat pel mig de SANT PERE DE NAVATA hem anat fent pista, i passant per camps plens de vaques que ens miraven sense saber ben bé que hi feiem nosaltres per allà pujats en uns estris molt estranys, fins arribar a Espinavessa. Allà hem atravessat el poble de nou amb fortes pujades emporlanades i d'allà hem agafat de nou el bosc i hem passat pel MAS CAN LLAMBERT i CAN GELI i allà ens hem trobat una pujada bastant dura que ens ha dut fins al capdamunt i hem trencat cap a la dreta per arribar de nou a la pista de baixada de la sortida però aquest cop s'ha fet de pujada i hem acabat la cursa. Allà ens esperava l'organització i uns quants ciclistes!!!!

Podríem dir que el recorregut ha estat un 8 passant per Canelles dos cops per si volies para a la primera vegada que seria la curta o bé seguir i fer la llarga que ha estat el nostre cas.

En total hem estat unes tres hores a sobre la MTB i hem fet uns 40 KM.
Pel que fa a l'organització ha estat molt bé, ja que teníem en cada trencant un membre guiant-nos, dos cotxes de suport pel que fes falta, el circuit molt ben assenyalat amb marques,... i dues noies que han fet el reportatge fotogràfic.

La cursa s'ha acabat amb un entrepà de butifarra i beguda variada per tots els participants!!!

Escrit per Albert Espinosa.